ZAPOWIEDZI LIPCA!


Rozpoczął się sezon urlopowy, ale wydawnictwa nie odpoczywają i wydają nowe tytuły. Ciekawi jakie nowości pojawią się w tym miesiącu na półkach? W poście znajdziecie małą podpowiedź, która pomoże dokonać wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą!


"Niebo to miejsce na ziemi"
"Pani Dalloway"
"Mniej złości, więcej miłości"
"Stalker"


"Kuszenie losu"
"Uzasadnione wątpliwości"
"Listy z dziesiątej wsi"
"Mój największy błąd"


"Paryska żona"
"Człowiek, który chciał wszystko wiedzieć"
"Takie rzeczy tylko z mężem"
"Wojtek z Armii Andersa"


Oj, dużo tych nowości.
Zaciekawiło Was coś?

8 komentarzy:

  1. Ja się nie mogę doczekać premiery: Jak powietrze, Agaty Czykierdy-Grabowskiej i POWIETRZE, KTÓRYM ODDYCHA – BRITTAINY C. CHERRY, obie mają premiery 20 lipca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz te pozycje przeoczyłam, dziękuję :)

      Usuń
  2. O, kurcze :D Wojtek! Pierwszy raz widzę te książkę w zapowiedziach! Chętnie ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w dodatku okładka jest przepiękna...

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe premiery, o żadnej nie słyszałam :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka Przybyłek zapowiada się ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka tytułów mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kusisz! Tyle cudowności! Ojej! ♥

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Recenzyjka , Blogger