PREMIERY MARCA

Ciekawi Was w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w marcu? W dzisiejszym poście znajdziecie małą podpowiedź tego, co ukaże się w tym miesiącu. Mam nadzieję, że coś Was zaciekawi. Zapraszam do zapoznania się z moją listą J



Udręka braku pożądania - Janusz L. Wiśniewski.
Armenia. Karawany śmierci - Andrzej Brzeziecki, Małgorzata Nocuń.
Zanim zrozumiem - Małgorzata Mroczkowska.
Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie - Luca Dotti.
Podróże z owocem granatu - Sue Monk Kidd, Ann Kidd Taylor.
Rewizja - Remigiusz Mróz.

Jestem ciekawa, czy coś wpadło Wam w oko. Dajcie znać na co się skusicie w tym miesiącu. Ja z pewnością nie pogardzę nowymi książkami Janusza L. Wiśniewskiego oraz Remigiusza Mroza J

4 komentarze:

  1. Jestem w trakcie czytania książki Sue Monk Kidd - piękna, ale wymagająca czasu, bogata w cytaty. Jest skierowana do kobiet starszych jak i młodszych. "udręka braku porządania" piękne opowiadania, refleksyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że jestem fanką Audrey Hepburn i oglądałam, prawie wszystkie filmy, w których grała, koniecznością jest przeczytanie książki o tytule: "Audrey w domu" :D
    Pozdrawiam :* http://felicja-bookaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O narobiłaś mi chęci na "Podróże z owocem granatu". Nie wiedziałam nawet, że wychodzi :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na "Zanim zrozumiem" :)

    Dołączam do obserwatorów i przy okazji zapraszam do siebie krainaksiazkazwana.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Recenzyjka , Blogger