Sesja się skończyła, więc mogę spokojnie oddać się pasji. Przez te wszystkie egzaminy nie miałam czasu się wyspać. Stosik książkowy rósł, a mnie serce bolało, że każda książka samotnie czeka na moją uwagę. Dzisiejszy post będzie trochę inny od poprzednich. Zostałam nominowana przez Cassie do Libster Blog Award. Widząc wiadomość od Cassie zrobiłam ogromne oczy, cóż to jest? I dlaczego ja wcześniej o tym nie słyszałam?

Otóż nominacja do Libster Blog Award, to wyróżnienie dla blogera za działalność na blogu. W tym przypadku nagradzającym jest inny bloger. Promocja ta ma na celu zwrócenie uwagi na blogi stosunkowo młode z małą liczbą obserwatorów. Niejako daje możliwość większego rozwoju i nawiązanie ciekawych kontaktów.

Jak to działa? Po odebraniu wiadomości mamy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas wybrała. Kiedy tego dokonamy nominujemy kolejne 11 osób. Oczywiście informujemy je o tym i zadajemy 11 pytań. Ważne jest to, że nie wolno wskazać bloga, który już nas nominował J

Pytania od Cassie J
  1. Czym zajmujesz się w wolnym czasie?
  2.  Masz jakiegoś idola? Kogo?
  3. Gdybyś mógł/mogła zmienić coś w swoim wyglądzie, co byś zmienił/a?
  4. Powiedzmy, że znalazłeś/znalazłaś Death Note i nauczyłbyś/nauczyłabyś się z niego korzystać. Kogo byś tam wpisał/a?
  5. Jak często kłamiesz?
  6. Gdybyś miał/a wybrać między życiem w ciągłej ciszy, a życiem w ciągłym wielkim hałasie, co byś wybrał/a?
  7. Zastanawiałeś/Zastanawiałaś się kiedyś nad tym, jak świat będzie wyglądał w przyszłości?
  8.  Jaki jest Twój ulubiony film?
  9. Słuchawki douszne czy nauszne?
  10. Czytasz daną książkę, nim pójdziesz na jej ekranizację?
  11. Gdybyś miał/a możliwość znać biegle 5 dowolnych języków (prócz ojczystego), jakie, by to były? 

Dobrze czas odpowiadać

Czym zajmujesz się w wolnym czasie?
Ostatnio brakuje mi czasu dosłownie na wszystko. Wiele rzeczy zdarza mi się robić podczas jazdy busem, łącznie z notatkami na ćwiczenia. Jak uda mi się wydrzeć trochę czasu wolnego zabrzmi to banalnie…czytam. Chociaż ostatnio namiętnie oglądam Grę o Tron (czym zaraził mnie pewien uparty kolegaJ). Nie można było oderwać mnie od laptopa. Ale oczywiście spotkania ze znajomymi.

Masz jakiegoś idola? Kogo?
Myślę, że odpowiem najprościej Mama jest moim idolem. Zbieram od niej autografy rad J

Gdybyś mogła zmienić coś w swoim wyglądzie, co byś zmieniła?
Oj, zawsze chciałam być wysoką blondynką. Ale jestem niską brunetką. Nie jest mi z tego powodu jakoś specjalnie przykro. Wręcz jestem szczęśliwa, bo małe ponoć jest piękne :D

Powiedzmy, że znalazłaś Death Note i nauczyłaś się z niego korzystać. Kogo byś tam wpisała?
Początkowo nie miałam pojęcia, o co chodzi. Ale bardzo szybko się wyedukowałam. Są osoby za, którymi nie przepadam, ale, żeby życzyć im śmierci. To nie w moim stylu.

Jak często kłamiesz?
Muszę się przyznać, że w czasie jazdy samochodem  z instruktorem notorycznie kłamałam, że widziałam mijany znak. Robiłam to wyśmienicie. Ale w innych sytuacjach raczej mi się nie zdarza. Chyba, że konieczność mnie do tego zmusi J

Gdybyś miała wybrać między życiem w ciągłej ciszy, a życiem w ciągłym wielkim hałasie, co byś wybrała?
Wybieram hałas. Cisza, by mnie zabiła.

Zastanawiałaś się kiedyś nad tym, jak świat będzie wyglądał w przyszłości?
Wielokrotnie mi się to zdarzało. Zazwyczaj podczas oglądania filmów science fiction. wydaje mi się, że ludzkość będzie dążyła do minimalizacji wszelkich uciążliwych rzeczy, a maksymalizowała wygodę. Nie trzeba będzie wychodzić z domu, bo wszytko będzie na miejscu. Co w dużej jest nieco przykrą wizją.

Jaki jest Twój ulubiony film?
Mam masę takich filmów. Do niektórych wstyd się przyznawać. Ale co zrobię, że je lubię? Uwielbiam Wyznania gejszy, Ostatni samuraj, Dumę i uprzedzenie, Ja Cię kocham, a Ty śpisz, Anna i król. Kocham nad życie Pianistę i Katyń.

Słuchawki douszne, czy nauszne?
W domu nauszne, w busie douszne

Czytasz daną książkę, nim pójdziesz na jej ekranizację?
Zazwyczaj wcześniej, jednak obejrzę, a później przeczytam. Tylko to też zależy od tego, co to za książka. Przykładem jest Anna Karenina i Nędznicy, które muszę na początku przeczytać.

Gdybyś miała możliwość znać biegle 5 dowolnych języków (oprócz ojczystego), jakie by to były?
1.      rosyjski
2.      hiszpański
3.      arabski
4.      hebrajski
5.      japoński


Uff, opowiedziałam teraz kolejne osoby J

Pytania do Was:
  1. Jakie wartości cenisz w życiu?
  2. Ukochany pisarz to…..?
  3. Jakie jest Twoje motto?
  4. Czego byś w życiu nigdy nie zrobił/a?
  5. Jakie są Twoje mocne strony?
  6. Chcesz napisać książkę o czym byłaby?
  7. Twoja ulubiona książka to….?
  8. Co cenisz w innych ludziach?
  9. Ulubione wydawnictwo?
  10. Zdefiniuj słowo miłość?
  11. Dlaczego po nocy przychodzi dzień (proszę o ciekawą odpowiedź)? J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Recenzyjka , Blogger